کیفیت سقف نورگیر سازه چی
نوشته شده توسط : محد شیرازی

کیفیت سقف نورگیر سازه چی با بهترین کیفیت بازار به شما عزیزان ارائه می شود. به کمک سازه چی می توانید، بهترین سقف نورگیر را متناسب با دیزاین منزل خود پیدا کنید. تنوع مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که شما عزیزان می توانید با آب بندی کامل سقف نورگیر را دریافت کنید تا بتوانید در شرایط مختلف از آن استفاده کنید سقف نورگیر سازه چی با بازتاب نور خورشید در ایجاد فضایی زیبا برای فضای حیاط خلوت خانه تاثیر زیادی دارد. سقف نورگیر طبقه اول نور را به صورت کامل دریافت می کند و با ایجاد سایه ای زیبا در فضای زیرین در دکوراسیون فضای پاسیو و یا همان حیاط خلوت بسیار مهم می باشد. معماری آتریوم که در دکوراسیون داخلی منازل از موارد مهم محسوب می شود. سقف نورگیر سازه چی هم می تواند به صورت سازه های آماده به شما عزیزان ارائه شود و هم می توانید بر اساس نظر شخصی خود بهترین طرح را برای آن ها در نظر بگیرید.

              

برای اجرای سقف نورگیر از ورق های شفاف پلی کربنات در انواع سایزها استفاده می کنند که دارای قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای می باشد. پوشش حبابی سقف نورگیر یکی دیگر از پوشش هایی است که برای راه اندازی آن ها استفاده می شود. این پوشش از دو قسمت مهم شامل ورق های اکریلیک و پایه فایبرگلاس تشکیل شده که دارای دوام بالایی می باشند. ورق های اکریلیک استفاده شده در پوشش سقف نورگیر سازه چی از قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای برخوردار هستند. در صنعت به نورگیرهای حبابی نورگیرهای کوپل نیز می گویند. اشکالی که برای سازه های آن ها در نظر می گیرند در انواع شکل های هندسی اعم از مخروطی، مربعی، کروی و غیره در قالب هایی آماده برای جرای نورگیرها مورد استفاده قرار می گیرند.

 

معمولا در هنگام راه اندازی سقف نورگیر سازه چی از انواع حباب های اکریلیک  استفاده می کنند، این حباب های اکریلیک دارای وزن سبکی بوده و نسبت به شیشه مزیت های ویژه تری دارد. با توجه به خاصیت عایق بودن نورگیرهای سقفی در طراحی جدارهای سقف نورگیر از چندین لایه استفاده می کنند. استفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولیش زدن به حالت اولیه باز گردد. سقف نورگیر از وزن سبکی برخوردار بوده که ار قابلیت های مهم این سقوف محسوب می شود نورگیرها هم می توانند بر اساس سفارش شما طراحی شوند و هم می توانند به صورت آماده مورد استفاده قرار بگیرند. سقف نورگیر با تخفیف ویژه این نیز ارائه می شود.





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: